Велинград e спа столицата на Балканите. Всичко за Велинград ще откриете тук - Новини и личности от Велинград, бизнес и туризъм...

Държание, обслужване, компетентност....

Държание, обслужване, компетентност....

Мнениеот diamond » 10 Фев 2009, 17:55

Нека всеки да изкаже мнение за държание, обслужването, компетентността на служителите на държавните и общински институции в града ни ! Лично мое мнение е, че 80 процента са неграмотни и хич не са в час с работата която вършат и за която им се плаща. Ощетени оставаме НИЕ гражданите на Велинград ! Давайте примери за конкретни ситуации и "сблъсъци" с такива служители.
Visions of diamonds in my sleep.
Аватар
diamond
 
Мнения: 42
Регистриран на: 07 Фев 2009, 22:12

Re: Държание, обслужване, компетентност....

Мнениеот kalispera » 10 Фев 2009, 18:15

Вижте сега, не може да обобщавате, че всички служители са малоумни и некомпетентни, със сигурност има и прилежни и компетентни такива, но просто вече са на изчезване. Но това е характерно не само за нашия град, а за цялата администрация в държавата ни. Ами, извинявайте, ама за 200 лв. заплата кой компетентен и образован човек ще стои да бачка в общината например, вместо да влезе в частния сектор и да заработва много по-високи доходи? :?: Така че да сме благодарни и на тези качества, които притежават сега въпросните служители, щото за в бъдеще ще са още по-зле, предполагам. И за това е виновна държавата и комунистите, дето ни докараха до тоя хал и накараха народа да вярва, че държавната службица е сигурен начин до живот да си клатиш краката и да лапаш мухи по цял ден, а накарая на месец да ти дадат задължително некой друг лев. :twisted: От друга страна обаче, като будни граждани, можем да изискваме повече от тези служители, когато сме недоволни от тях, и то да им го заявим открито и в прав текст - ние работим за техните заплати, ние плащаме данъци, за да си получат те в края на месец мизерните заплатки, и вместо те да ни служат, щото ние ги хрантутим, те се държат високомерно и ги мързи да си мръднат гъза. Ама как да стане това, като всеки си мълчи и отива едва ли не със страхопочитание в тия ведомства???
In order to be irreplaceable one must always be different.
Аватар
kalispera
 
Мнения: 1591
Регистриран на: 04 Фев 2009, 12:45

Re: Държание, обслужване, компетентност....

Мнениеот CoW_BoYyYyYYyy » 10 Фев 2009, 18:19

kalispera написа:Вижте сега, не може да обобщавате, че всички служители са малоумни и некомпетентни



Аз също мога, като взимат по 200 лв. да не би аз да съм им виновен за това ? Поне малко държание да имаха........ Отвратително е отношението в повечето случаи
CoW_BoYyYyYYyy
 
Мнения: 10
Регистриран на: 10 Фев 2009, 18:13

Re: Държание, обслужване, компетентност....

Мнениеот kalispera » 10 Фев 2009, 19:12

Щом като смяташ, че е отвратително, направи им забележка на място, в мига в който те издразнят! Дигни им скандал, що си мълчиш, е това е българското племе- все мълчи мълчи, и тихо само роптае! Ама ти недей само да се оплакаваш по форума, ми ги нахокай тия лелки дето ги мързи да гледат
In order to be irreplaceable one must always be different.
Аватар
kalispera
 
Мнения: 1591
Регистриран на: 04 Фев 2009, 12:45

Re: Държание, обслужване, компетентност....

Мнениеот dora » 10 Фев 2009, 21:30

Има компетентни хора в града ни , но те така се държат с клиента , сякаш им си подчинен и сякаш си им нарушил спокойствието , а това им е работа .Пестят си думите , пестят си обясненията , а това понякога ти коства второ ходене при тях. а да не говорим за магазини и сергийки , където се чопли слънчоглед на камари , маже се лютеница или се пуши върху някой хранителен продукт - особено летно време !
Аватар
dora
 
Мнения: 618
Регистриран на: 10 Фев 2009, 21:00

Re: Държание, обслужване, компетентност....

Мнениеот intake » 05 Май 2009, 23:03

Много са некадърни повечето служители в държавните институции. То и в частните, по банките има толкова едни такива навъсени, неприветливи служителки и те гледат с едно такова самочувствие а кълве с един пръст в клавиатурата и за 10 мин. една разписка не може да ти пусне. Много съм разочарован и от застрахователите - отвратителни тъпанари са да не казвам точно фирми.
intake
 
Мнения: 45
Регистриран на: 04 Фев 2009, 23:01

Re: Държание, обслужване, компетентност....

Мнениеот Зарина » 09 Яну 2010, 22:15

Няма да цитирам името на аптеката, може да е дребно, но съм възмутена от обслужването. Купих си две блистърчета от едно лекарство, аптекарката ми върна ресто и заедно с блистърчетата ми го подаде - нито ги сложи в книжно пликче, нито в малка торбичка. За какво ли- направо да си ги мушна в джобовете при телефона ми. Обслужване в СПА столица...?! И това не е единичен случай...в хранителни магазини често ти завиват нещо в хартия, където са смятали сметките си и т.н.
Аватар
Зарина
 
Мнения: 110
Регистриран на: 07 Яну 2010, 09:09

Re: Държание, обслужване, компетентност....

Мнениеот megalamer » 09 Яну 2010, 23:10

Зарина написа:Няма да цитирам името на аптеката, може да е дребно, но съм възмутена от обслужването. Купих си две блистърчета от едно лекарство, аптекарката ми върна ресто и заедно с блистърчетата ми го подаде - нито ги сложи в книжно пликче, нито в малка торбичка. За какво ли- направо да си ги мушна в джобовете при телефона ми. Обслужване в СПА столица...?! И това не е единичен случай...в хранителни магазини често ти завиват нещо в хартия, където са смятали сметките си и т.н.

Е сега.. ти сигурно ако си купиш термометър, ще поискаш и температурата да ти измери :lol:
Аватар
megalamer
 
Мнения: 3761
Регистриран на: 26 Сеп 2009, 22:36
Местоположение: Велинград

Re: Държание, обслужване, компетентност....

Мнениеот mirrea » 10 Яну 2010, 11:28

Преди няколко месеца бях в МВР-Пазарджик с една позната, налагаше и се да пусне една молба за връщане на малка сума пари надвзета от държавата. За целта се попълва молба, чийто образец липсваше по рафтовете достъпни за гражданите и познатата ми се нареди на опашката да попита каква точно е процедурата и каква бланка трябва да попълни. Беше навикана буквално, от сорта да не сте сляпа бланки има навсякъде. Попълнихме една бланка, която очевадно не беше за тази цел но...и се нареди пак на опашката(чакането беше поне 20 мин.), когато дойде нейния ред пак я навика, че не била написана както трябва и без да обясни как трябва повика следващия. Написахме нова молба, пак чакахме на опашката, и пак я навика, че бланката не била тази която трябва при което на мен наистина ми кипна и с доста повишен тон (подобен на нейния) я поставих на място-не си спомням точно какво казах но беше от сорта, че държанието и е адски грубо, обслужването и некомпетентно и че ако тя не харесва работата си много лесно ще се намерят хора с повече способности от нейните. След тирадата ми отношението и се промени тотално.
Мислех да пиша оплакване, но този път и се размина...
Извода е, че явно понякога трябва да си търсим правата с малко по-груб тон за съжаление.
Аватар
mirrea
 
Мнения: 1741
Регистриран на: 02 Авг 2009, 13:17

Re: Държание, обслужване, компетентност....

Мнениеот theclansman » 10 Яну 2010, 15:07

^напълно съм съгласен с теб! особенно на касита на МВР е голямо чакане. преди 2 години, ходих в нашето районно да си подновя международния паспорт. беше лятото, юли или август, не си спомням точно, но беше адска жега. още с влизането си, от вътре ме лъхна миризма на тафтавици, от цигани и помаците, които преобладаваха в чакалнята. казах си, това ще си е приключение да изтърпиш тази воня. както и да е. миришеше, беше адска жега, а служителката на касата, можеше да спечели златен медал по спокойствие. въобще не си даваше зор жената. не стига, че не обясняваше на циганите(които бяха пред мен), как трябва да си попълнят документите, ами обслужваше 1 клиент средно по около 15-20мин(като нормалко, работата да и е макс 5-10). сами се сещате, като има 10 човека какво приключение си става, в тая жега и воня. имаше някой мъже, които не се стърпяха и започнаха и викат. тя отново с един провлачен, немощен гласес(все едно я мързи да диша), каза нещо от рода, "така е, ше чакате докато не ви дойде редът!". както казах, очевидно я мързеше в червата, но беше и адски груба, особенно със по стиснати хора, и такива, които не знаят как да си попълнят документите. еми такива хора, не са за такова работно място.
http://www.ironmaiden-bg.com
4.6.07 BG -2.8.08 GR -10.2.09 SR -14.8.10 HU -15.8.10 RO -16.6.14 BG -30.7.16 RO-24.4.2017 DE -20.7.2018 GR -22.7.2018 BG -10.8.2018 UK -11.8.2018 UK
We are the diamonds that choose to stay coal...
Аватар
theclansman
 
Мнения: 2387
Регистриран на: 13 Мар 2009, 18:16
Местоположение: Велинград

Следваща

Назад към Всичко за града

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron